Lehdistötiedote: Sadas vene nousi Inkoon venehotelliin

21.10.2011

Inkoon venehotelli sai syyskuussa asiakkaakseen jo yli sadannen moottoriveneen. Moottori-veneiden säilytys-, talvisäilytys- ja huoltotoimintaan keskittyvä venehotelli aloitti toimintansa vuosi sitten syyskuussa. Ensimmäiset käyttäjäkokemukset ovat olleet myönteisiä. Erityisesti on kiitetty siitä, että kaikki sovitut työt on tehty ja veneet ovat olleet siistejä ja puhtaita. Saamamme palautteen mukaan uusi ympäristöystävällinen palvelukonseptimme toimii hyvin.

Hoidamme 5 – 10,5 metrin moottoriveneiden säilytyksen ja niiden sisä-, sisäperä- ja perämoottorien talvihuollon. Samalla hoituvat pienet korjaukset ja asennukset. Olemme pitäneet hyvää huolta veneistä ja samalla tehneet säilytykseen ja huoltoon liittyvät asiat helpoiksi kuluttajille. Ensimmäisen vuoden asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä palveluun sillä 90 % ensimmäisen vuoden asiakkaista on tuonut veneensä myös tänä vuonna venehotelliin.
Venehotelli on ympäristöystävällinen, lämmin ja siisti säilytystila, jossa veneet varastoidaan kerroshyllyihin. Se korvaa myös laituripaikan. Veneet voidaan nostaa vedestä ja laskea veteen 5 – 7 minuutissa. Näin ollen vene voidaan pitää vedessä vain sen todellisen käytön ajan.
Venehotelli on uudenlainen konsepti, jossa epäesteettiset veneiden talvisäilytysalueet saadaan korvattua modernilla rakennuksella. Se on palvelukokonaisuus, joka tuo suurta hyötyä asiakkailleen. Se on ympäri vuoden toimiva säilytystila, jossa veneet varastoidaan kerroshyllyihin turvaan ilkivallalta ja sään koettelemuksilta. Talven aikana veneille tehdään sovitut huollot tehokkaasti sisätiloissa. Veneiden nouto kotisatamasta venehotelliin kuuluu myös palveluun.

Lisätietoja:
Joel Nemes